ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ РОБОТОДАВЦЯ.
ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ РОБОТОДАВЦЯ
Сучасні інформаційні та телекомунікаційні технології стрімко зростають та відкривають нові великі можливості. Вони впливають на багато областей людської діяльності, у тому числі на роботу окремих підприємств і економіку в цілому. Державний центр зайнятості впровадив сучасний сервіс – Електронний кабінет роботодавця. Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.
Користуючись Електронним кабінетом, роботодавець має змогу переглянути стан укомплектування заявлених вакансій, історію направлень центром зайнятості шукачів роботи, виконання договорів на громадські роботи та роботи тимчасового характеру. Крім того, передбачена можливість переглядати надані звіти за формами 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)" , 4-ПН "Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці", 1-ПА "Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців".
Електронний кабінет зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня комфорту під час взаємодії роботодавців зі службою зайнятості.
Для створення власного Електронного кабінету роботодавцю необхідно звернутись до центру зайнятості.