Контактні дані установ до яких можна звертатися
Цілодобова гаряча лінія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів14:49:02 25.03.2019
Законодавство в сфері захисту прав споживачів:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/217-2017-%D1%80
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/833-2006-%D0%BF
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/667-2015-%D0%BF
Пам’ятки для споживача:
1) Пам’ятка для споживачів, якщо ваші права порушені
2) Пам’ятка для споживачів, які мають намір користуватися послугами інтернет-магазину
3) Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?
4) Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?
Зразки скарг:
1) Зразок скарги про порушення прав споживача
2) Зразок скарги споживача (у випадку відмови провести розрахунок банківською картою)
3) Зразок скарги при відсутності книги скарг
Контактні дані установ до яких можна звертатися
Цілодобова гаряча лінія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів14:49:02 25.03.2019