Золочівська громада
Харківська область, Богодухівський район

Твій гід з коректного спілкування

Дата: 23.05.2024 17:19
Кількість переглядів: 132

Фото без опису

 

👩‍🦼 Уявіть ситуацію: ви бачите, як людина на кріслі колісному намагається піднятися пандусом. Бажаючи допомогти, ви хапаєтеся за крісло і штовхаєте його вперед. Однак можете зіткнутися з різною реакцією на свої дії, навіть з агресією – якщо допомога непрохана.

Головне правило взаємодії з будь-якою людиною – не втручатись у її простір без дозволу. Тож перш ніж допомогти, запитайте, чи є в цьому потреба. Якщо відповідь ствердна, уточніть, як саме ви можете допомогти. Вас обов’язково скерують і скажуть, що і як треба робити.

📒 Про те, як коректно взаємодіяти з різними людьми, щоб не образити їхньої гідності, розповідає окремий розділ «Довідника безбар’єрності» (https://bf.in.ua/ethics/). Спираючись на його поради, продовжую низку публікацій про етику взаємодії. Сьогодні поговоримо про людей, які користуються кріслом колісним.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних