Золочівська громада
Харківська область, Богодухівський район

У Мереф'янському ЦНАПі розширили перелік послуг та вдосконалили доступність закладу для людей з інвалідністю

Дата: 17.08.2024 09:05
Кількість переглядів: 60

 

 

У Мереф'янському ЦНАПі розширили перелік послуг та вдосконалили доступність закладу для людей з інвалідністю

Роботу установи проінспектував заступник начальника Харківської ОВА Андрій Дорожко.

«Попри виклики повномасштабної війни посилюємо й модернізуємо мережу адміністративно-соціальних установ Харківщини. ЦНАП Мереф'янської міської ради – є першим Дія.Центром в області, який сьогодні надає понад 320 адмінпослуг мешканцям територіальної громади. Особливу увагу приділяємо питанням доступності та інклюзивності таких об'єктів. Цей напрямок роботи перебуває на постійному контролі начальника ХОВА Олега Синєгубова», – зазначив Андрій Дорожко.

Серед основних послуг, які надають у ЦНАПі Мереф'янської громади, – послуги Державного реєстру актів цивільного стану, Державної міграційної служби, Державного земельного кадастру, Пенсійного фонду України, Обласного центру зайнятості тощо. Всіх відвідувачів за потреби забезпечують безкоштовною юридично-правовою допомогою. Крім цього, вперше в Україні у ЦНАПі є можливість отримати повний спектр адміністративних послуг у сфері оподаткування.

«Приміщення Дія.Центру спеціально облаштоване для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення. Основні інформаційні надписи продубльовані шрифтом Брайля. Завдяки налагодженій співпраці з Українським товариством глухих фахівці установи надають адміністративні послуги особам з вадами слуху. Крім цього, у приміщенні установи облаштовано сучасний куточок матері й дитини, де встановлено сповивальний столик», – розповіла керівниця Мереф'янського ЦНАПу Оксана Буліпоп.

Вона додала, що на базі Дія.Центру функціонує сервіс у форматі «Єдине вікно» для ветеранів, Захисників і Захисниць України та членів їх сімей. Завдяки сучасному підходу кожен відвідувач із зазначених категорій може отримати необхідну консультацію або вирішити питання, пов'язані з оформленням документів поза чергою. Для зручності було розроблено відповідний інформаційний буклет з переліком адмінпослуг, роз’ясненнями щодо отримання пільг, телефонами Урядової «гарячої лінії» та іншими корисними посиланнями.
У перспективі до переліку послуг, які надають у Дія.Центрі, планують включити заміну й оформлення посвідчень водія, а також державної реєстрації транспортних засобів. Цей напрямок роботи реалізують за підтримки Міністерства цифрової трансформації України спільно з Міністерством економіки та Головним сервісним центром МВС України.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних